Το παιδαγωγικό μας πρόγραμμα είναι βασισμένο στις αναπτυξιακές ιδιαιτερότητες των παιδιών προσχολικής ηλικίας και περιλαμβάνει :
-
Γλωσσικές ασκήσεις : Mε ειδικές ασκήσεις εμπλουτίζεται καθημερινά το λεξιλόγιο του παιδιού και καλλιεργείται ο προφορικός του λόγος. Επιτυγχάνεται, έτσι, η συγκρότηση σωστής δομής του λόγου και βελτιώνεται η επικοινωνία με τα άλλα παιδιά.
- Προγραφικές ασκήσεις : Tο παιδί εξασκείται στις διάφορες λειτουργίες της σκέψης και σε προμαθηματικές έννοιες (μέτρηση, αρίθμηση, αντιστοίχιση, σύγκριση, ομαδοποίηση), κατανοεί την έννοια των μεγεθών, του χώρου και του χρόνου, επιλύει προβλήματα και κατακτά την ικανότητα συγκέντρωσης και προσοχής.
-
Μοντεσσοριανές ασκήσεις : Tο παιδί ανακαλύπτει τη λειτουργία καθημερινών δραστηριοτήτων, τις κατανοεί και τις εφαρμόζει, αποκτώντας έτσι αυτοπεποίθηση και αίσθηση αυτονομίας. Επίσης, ανακαλύπτει τις αισθήσεις του, μαθαίνει να τις χρησιμοποιεί και αναπτύσσει την λεπτή κινητικότητα.
-
Κατασκευές - Ζωγραφική - Ακουαρέλα - Δαχτυλομπογιά - Χειροτεχνία με πηλό και ζύμη : Το παιδί εκφράζεται, δημιουργεί, καλλιεργεί την έκφρασή του και απελευθερώνει τη φαντασία του. Εξερευνά τα υλικά που χρησιμοποιεί και πειραματίζεται.
-
Κουκλοθέατρο - Δακτυλόκουκλες - Θεατρικό παιχνίδι – Δραματοποίηση : Το παιδί εξοικειώνεται με τις διάφορες μορφές τέχνης, τις αγαπά, χαίρεται, ονειρεύεται, καλλιεργεί τα συναισθήματά του, απελευθερώνει τη σκέψη και τη φαντασία του.
-
Τραγούδι με συνοδεία μουσικού οργάνου : Το παιδί μαθαίνει να αγαπά τη μουσική, εξοικειώνεται με τα μουσικά όργανα, αναγνωρίζει τους ήχους, καλλιεργεί την έννοια του ρυθμού, ηρεμεί και απολαμβάνει τις μελωδίες.
-
Μουσικοκινητική αγωγή - Ψυχοκινητικές ασκήσεις : Το παιδί κατανοεί το ρυθμό, συντονίζει τις κινήσεις του και ελέγχει το σώμα του.
-
Αγγλικά : Σε συνεργασία με την Mrs Mirella υπέυθυνη του φροντιστηρίου ξένης γλώσσας ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης αγγλικών για μαθητές προσχολικής ηλικίας. Βασίζεται στην αρχή ότι τα παιδιά μαθαίνουν ενώ παίζουν και διασκεδάζουν. Το μάθημα γίνεται σε ομάδες και στόχος μας είναι η εξοικείωση των παιδιών με τον προφορικό λόγο. Το λεξιλόγιο παρουσιάζεται θεματικά μέσα από ενότητες που ξεκινούν από το άμεσο περιβάλλον του παιδιού. Κατά τη διδασκαλία χρησιμοποιούνται καρτέλες, πόστερ αλλά και μια σειρά από παιχνίδια και τραγούδια καθώς και διαδραστικό υλικό που ενσωματώνει όλα τα παραπάνω στοιχεία, κάνοντας το μάθημα ακόμη πιο ελκυστικό και ενθουσιάζει τους μικρούς μαθητές.
Ακολουθούμε τις σωστές παιδαγωγικές διδακτικές για την εκπλήρωση των εκπαιδευτικών στόχων. Υπογραμμίζονται από το Δ.Ε.Π.Π.Σ (Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Γίνεται χρήση πλαισίου εποπτικού παιδαγωγικού υλικού. Ακολουθείται μέθοδος project για την προώθηση της βιωματικής μεθόδου μάθησης.